Monday, September 26, 2011

энэ олон хөгжилтэй ч юм шиг, учир утгагүй ч юм шиг постуудын араас одоо бичих миний сэтгэлийн үгс хавьгүй сайхан байх болвуу... жаахан хүүхдийн мөрөөдөл шиг инээдтэй зүйл бичцэн ч юм шиг санагдахийн. гэхдээ тэр бүхэн миний сэтгэл зүрхний угаас гарсан хэзээ ч шантрахгүй, хэнд ч бууж өгөхгүй гэх амлалтуудын минь өчүүхэн хэсэг учраас одоо ичгэвэртэй санагдсан ч устгахгүй үлдээв
ярьж хэлж бсанаараа 10 жилийнхээ төгсгөлд ерөнхий шалгалт гэх сэтгэл түгшээсэн үйл явдлыг даваад өнгөрөөсөн. яг шалгалтын цаг тулаад дөхөөд ирэхээр шалгалтандаа тэнцэхийг биш энэ хэцүү гайхлыг дуусгаж санаа амрахын мөрөөсгөл болдог юм билээ. шалгалт миний бодож бснаас хамаагүй амар болж өнгөрсөн бхаа. хуулах боломж лав бсан санагджийн. за тэрч яхв
дуусгаж санаа амраад хариугаа гартал наргиж цэнгэж дуулж бүжиглээд схан л бсан. шалгалтын дүн гарах өдрийг үзэн ядаж блаа. ямар нэгэн алдаа гараад хариу нь битгий гараасай, ямар нэгэн зүйл будилсан бгаасай гээдл. өөртөө дэндүү итгэлгүй бсан болхоор
заза тэр бүгд ч яахв болдгоороо болоод өнгөрсөн. яг одоо бол би Эрүүл Мэндийн Шинжлэх Ухааны Их Сургуулийн 1р дамжааны оюутан. сургуулийнхаа томилолтыг авчаад хэцүү бүхэн ард үлдлээ, одоо зөвхөн ирээдүйнхээ төлөө бага зэрэг шамдахад л хангалттай гэж бодсон. гэхдээ үгүм бээлээ нилээн их шамдах хэрэгтэйм бээлээ.
би өмнө нь хэтэрхий бардам бусдын үгийг юмын чинээ тоодоггүй тийм л охин бсан.. өөрийн гэсэн үзэл бодолтой болхоор бусад хүмүсийн өөрсдийн амьдралаас хуримтлуулсан туршлага надад хэрэггүй гэж бодоод. гэтэл одоо бол бусдын амнаас гарах үг бүхэн надад алт эрдэнэ мэт санагдаж, эрдэм мэдлэгийг юунаас ч илүүд үзэх хэрэгтэй болж бна.
хичээл эхлээд ганц сар ч болоогүй бхад семистрийн эхнээс л шантарчихгээд бдаг.. хичнээн хэцүү бсан ч би бууж өхкү гэдэг үгээр өөрийгөө аргалаад бдг. ядаж бхад хаанаас гараад ирчихсэн их нойр нь намайг бүчээд авсын мэдкү. зав л гарвал унтаад бдг.
хэдий хэцүү ч хамгийн схан нь би монгол хүн болхоор надад боломж их бна гэдгийг бас бодсон
за энэ бол өмнөх постуудын үр дүн блаа.

2 comments:

  1. yur ni 1r kurs hamgiin hetsuu ni bdiishuu chi 1r kurst her ih hicheenee tsaashaa ter chineegeeree amar bh bolno tiim uchraas ehnii 1, 2 jil guriijdee :D

    ReplyDelete
  2. :::яг одоо бол би Эрүүл Мэндийн Шинжлэх Ухааны Их Сургуулийн 1р дамжааны оюутан::: Баяр хүргье!

    ReplyDelete

сэтгэгдлээ бичсэнд баяралаа