Sunday, February 21, 2010

сэтгэл хөдлөөд л



шөнийн 4 цаг 30 минуут...хэхэ...ээлжит нойргүй шөнүүдийн л нэг нь...анх блог нээж байхдаа бодсон.. үргэлж сайн сайхан баяртай зүйлүүд бичиж өөртөө ч мөн бусдад ч сэтгэлийн дэм өгч урам хайрлаж байх болноо гэж өөртөө шивнэсэн...харин ойрын өдрүүдэд үнэхээр сайхан зүйл бичих сэтгэл, сонирхол алга байлаа.
яг үнэндээ олон хүмүүс хэлдэг .АМЬДРАЛ БОЛ НОВШ эсвэл ТОГЛООМ гэж... би ингэж хэлдэг хүмүүст үнэндээ дургүй.
тэд өөрсдийгөө ямар азтай гэдгээ мэддэггүй. АМЬДРАЛыг харааж зүхэх хэл ам тэдэнд заяасан нь ямар ховор хувь тохиол гэдгийг тэд мэддэггүй. амьдралын сайхан муухай гашуун шорвог бүхий л амтыг мэдрэх боломж олдсон нь хичнээн үнэлж баршгүй эрхэм гэдгийг тэд ойлгодоггүй.
тийм учраас ойрд надад наалдчихаад салж өгөхгүй байгаа олон асуудлууд, бэрхшээлүүд, зовлон шаналалуудыг би арилгах гэж эсвэл даван туулах гэж өөрөө өөрийгөө хурцалж, чангалах ёстойм байна гэдгээ ухаарчихаад суужийн. тэрнээс биш тэдэн шиг амьдралд хамаг буруугаа тохоод өөрөө гэмгүйм шиг хушуугаа унжуулж гараа хумхиад суухыг үнэхээр хүсэхгүй байна.
тэгээд л сэтгэл хөдөлчихсөн сууна.
өмнө нь жаахан л саад өмнө миньтээглэхэд би тэр дороо газар шалчийгаал суучихдаг. тэр чулууг хэн нэгэн нь ирж авахыг хүлээгээд шалбаагт уначихдаг, тэр шалбаагнаас бас татаж гаргах хүн хүлээгээд усан нүдэлчихдэг. өөр нэг нь дэргэд нулимсыг минь арчина гэж найдаад ирэхгүй болохоор нь тэр дороо цурхираал, сөхрөөл, цөхрөөл суучихдаг тэнэг байж л дээ.
хамгийн тэнэг нь би сэтгэлээр унасан үедээ өөрөө өөрийгөө зоригжуулахыг хүсдэггүй байсан. бусдаас урамын үг сонсож сэтгэлийг минь хичнээн тайтгаруулах гэж оролдсон ч би л нэг зовсон хүн гэсэн шиг шаналгаа царайлаад л... хаашаа ийн... бусдын анхааралыг татах гэдиймуу яадын... үнэхээр мангар бж...одоо больё доо... шинэ амьдралаар амьдрая.. лаг сүрхий яриатааай хэх...намайг зовоож шаналгааж байдаг зүйлсээс зугтахын оронд сөрөөд гаръя л гэж бодлоо.
хэрвээ чи ч гэсэн миний үзэн яддаг хүмүүсийн адил амьдралыг хэлмэгдүүлж суугаа бол яг одоо боль доо найз минь... над шиг бай. над шиг өөрөө өөрийгөө урам зоригоор тэтгэ. би өөрийгөө магтаж байна.
үнэхээр надаас ийм их тэвчээр сэтгэлийн тэнхээ гарч байгаад нь баярлаад өөрийгөө сайшааж байна.
зүгээр л жаргал хааяа хааяахандаа л амттай гэдгийг мэдэрч байна......

2 comments:

  1. миний дүү их ухаантай юм бичиж байна шүү. би ч бас чмаас сурах юм зөндөө байдаг байх

    ReplyDelete

сэтгэгдлээ бичсэнд баяралаа