Thursday, May 27, 2010

happy all the time ^^




би таах уу? чи яг одоо компьютерыхаа ард миний бичиж нийтэлсэн зүйлийг унших гээд сууж байна. ойлгомжтой. магадгүй өөртөө тааруулаад бага зэрэг тохижуулчихсан дулаахан өрөөндөө дэргэдээ аяга коофий эсвэл хөөрүүлсэн сүүтэй чихэвчээ зүүчихсэн суугаа байх л даа. би таасан уу? таагаагүй бол яая гэхэв. би тэгж суух дуртай болхоороо л биччилээ.
зарим хүмүүс надаас: чи солиотой муу? үгүээ юмтай юу? эсүүл сумтай юу? мэдрэлллл юм уу? гэж хааяа асуудаг. яагаад билээ? тийм байхаа тэд нарын хувьд үнэхээр мэдрэл санагддаг байх. би нойргүй хонох дуртай болохоор. гэхдээ надад лав ингэх нь таалагддаг. тийм ч хачин санагддаггүй. НОЙРГҮЙ ХОНОХ. хобби л юм даа. өнөөдөр ч бас ингээд шөнийн 2 цаг 43 минутанд нүдээ чилтэл юм бичээд уншаад сууж байдаг. нээрээ ч сумтай байх. 3 билүү? 4 жилийн өмнө монгол хэлний ам шалгалтанд бэлдэхдээ л анх аргагүйн эрхэнд нэг нойргүй хонож үзсэн. тэрнээс хойш өөрийнхөө тархийг шөнийн цагаар илүү сайн ажилладаг гэдэгт бат итгэчихсэн. тэгээл юм л бол шөнө орой гэртээ ганцаараа сүнс сүүдэр царайлаад явдаг болчихсон. энэ тийм ч хачин зүйл биш. хэрвээ зөвөөр ойлговол шүү дээ.
бас заримдаа хүмүүс надад : ямар сонин ийн? лаг юмаа. чи агуу...гэж ч хэлдэг. миний бас нэг хоббиноос болж. би ямар ч монгол үгийг тэр дор нь эсрэгээр нь уншиж чаддаг. бичиж эсвэл харалгүйгээ. ингэж хэлэхээр хүүхдүүд надаас хамгийн түрүүнд өөрсдийнхөө нэрийг тонгоргож уншихыг хүсдэг. энэ мэдээж амархан. дараа нь харсан эд зүйлсийнхээ нэрийг. дараа нь ямар нэг холбоо үгийг. хамгий сүүлд нь бүгд ЦАХИЛГААНЖУУЛАЛТЫНХАНТАЙГАА гэдэг үгийг эсрэгээр нь уншдаа гэж хэлдэг. асуусаар байгаад сүүлдээ бүр цээжилцэн. төввөггүй чаддаг. анх бас л нилээн олон жилийн өмнө хамаатныхаа хүүхдүүдтэй нэрээ тонгоргож уншиж тоглоод л ийм болчихсон. гэхдээ энэ тийм ч сүрхий хобби биш л дээ. зөв бичгийн дүрэм жаахан бэлтгэл 2 байхад л болчих зүйл.
саяхан нэг хүн надаас: хэзээ хамгийн аз жаргалтай байдаг вэ? гэж асуусан. би ЦАГ ҮРГЭЛЖ гэж хариулсан. мэдээж хэн ч аз жаргал гэдэг зөгийн балыг ЦАГ ҮРГЭЛЖ амтлаад байж чадахгүй. би ч чаддаггүй. тэгээд яагаад тэгж хариулсан бэ :::::би ДЭВТЭР ХҮРТЭЛ САНААНДГҮЙ УНАНА ГЭЖ БАЙХГҮЙ гэдэг үгийг мэднэ. манай багш хэлж байсын. одоо надтай хамт байгаа зовлон жаргал уйтгар баясал сайхан муухай бүхэн эцэст нь надад том сургамж тэрнээс том учрал үүнээс ч том аз жаргалд хүргэнэ гэдгийг мэддэг болхоор. би цаг үргэлж аз жаргалтай байдаг гэж бодож байна.^^
чи ч ялгаагүй
давсыг дангаар нь идвэл ямар байх вэ? яахв гоё санагдаж болох л юм. гэхдээ идээд л идээд л байвал яах бол?
хоол амтлагч дангаар нь халбаган дээр дүүрэн асгаж байгаад долоож үзсэн үү? үзээгүй бол үзээгүй чигээрээ л байгаарай. яагаад гэвэл тийм ч сайхан зүйл биш болохоор.
хүн хэзээ ч хоолонд хийдэг ургамалын тосыг эсвэл уксусыг дангаар гударч болохгүй.
тэгвэл чи мах идэх дуртай юу? тахиа гахай үхэр загас ялгаагүй ямар ч махыг өөртөө тааруулаад шараад чанаад болгоод идэх гоё биз дээ. гэхдээ бас л дангаар нь биш. нөгөө л давс ургамалын тос хоол амтлагч бас бус хүнсний ногоо гурил будаатай хольж иддэг тийм үү? амттай хоолыг хэзээ ч дан давсаар эсвэл дан махаар хийж чадахгүй.

5 comments:

  1. mundag bichij bn shuu

    ReplyDelete
  2. hehe bi chag ehendee zuer l jhn ih zant gej bodsiim gehdee chi uneheer uhaant ohin yum :D

    ReplyDelete
  3. chi barag l taalaa ter suug es toocul ;)

    ReplyDelete
  4. yoyoyoyoyo soko mineee .. buur bisherchihlee chamagaaa !!

    ReplyDelete

сэтгэгдлээ бичсэнд баяралаа